Service & garantie
Er is een probleem met mijn product, wat nu?
In onze webshop kan je veilig, snel en eenvoudig je bestelling plaatsen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door jouw bestelde producten. Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak!
Meld het ons zo snel mogelijk per mail (info@home67.nl), met vermelding van je ordernummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Home67 reageert altijd binnen twee werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
Wat zijn de garantievoorwaarden bij Home67?
Bij Home67 staan we volledig achter onze producten en bieden wij een fabrieksgarantie van 1 jaar. Deze garantie geldt uiteraard onder normaal gebruik.
Houd er rekening mee dat de garantie niet van toepassing is in de volgende gevallen:
– Normale slijtage van het product.
– Schade als gevolg van verkeerd gebruik of nalatig onderhoud.
– Gebreken of defecten die al bekend waren op het moment van aanschaf of ontvangst van het product.Je factuur van de bestelling geldt als garantiebewijs. Als je aanspraak wilt maken op garantie, vragen wij je om een kopie van de factuur te verstrekken.
Contact
Bel ons
Wij zijn bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag tussen 7:00 en 17:00 en op dinsdag en donderdag tussen 08:00 en 17:00 uur.
Telefoonnummer:
0251 76 90 41Heb je een vraag over je bestelling? Houdt je ordernummer bij de hand, zodat wij snel de bestelling terug kunnen zoeken.
Chat met ons
Wij zijn bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag tussen 7:00 en 17:00 en op dinsdag en donderdag tussen 08:00 en 17:00 uur.
Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen je e-mail te beantwoorden.
E-mailadres:
info@home67.nl